بشنوید: ساندترک بازی Resident Evil Requiem
دانلود

ساندترک بازی Resident Evil Requiem

اختصاصی: نسخه رسمی و کامل ساندترک بازی Resident Evil Requiem یعنی Through The Darkness منتشر شد که میتونین هم اکنون دانلود کنید! این آهنگ توسط Colin & Caroline اجرا شده و آهنگسازی آن بر عهده‌ی Nao Sato بوده است. جالبه بدونید شعر این آهنگ به پروتاگونیست اصلی این بازی یعنی لیان کندی ارتباط مستقیم دارد که در ادامه ترجمه‌ی آن را برای شما قرار دادیم.

بروزرسانی 8 اسفند: موسیقی متن کامل بازی برای دانلود اضافه شد.

بروزرسانی 24 اسفند: موزیک ویدیوی Through The Darkness اضافه شد.

بروزرسانی 8 فروردین 405: نسخه‌ی اولیه‌ی GameRip اضافه شد.

بروزرسانی 13 اردیبهشت: نسخه‌ی کامل GameRip اضافه شد.

Cold rain seeps to my soul
باران سرد تا اعماق جانم نفوذ می‌کند

old wounds I can’t forget
زخم‌های کهنه‌ای که توان فراموش‌کردن‌شان را ندارم

Night steals away my sight
شب بینایی‌ام را از من می‌رباید

screams I can’t shut them out
فریادهایی که نمی‌توانم خاموش‌شان کنم

What if I had reached out to you
اگر آن زمان دستم را به سوی تو دراز کرده بودم چه می‌شد

I wouldn’t have walked alone
دیگر تنها قدم برنمی‌داشتم



Fighting the darkness holding me
در حال جنگیدن با تاریکی‌ای که مرا در بند کشیده

Dragging me to the ground
و مرا به سوی زمین می‌کشد

Facing the pain that’s controlling me
روبه‌رو با دردی که زمامم را در دست گرفته است

I won’t let it keep me down
نخواهم گذاشت مرا زمین‌گیر کند



I’ll make it through to the other side
از این مسیر عبور می‌کنم و به آن‌سوی تاریکی می‌رسم

Scarred hands tired and worn
با دستانی زخمی، خسته و فرسوده

Warmth of a new dawn on my face
گرمای سپیده‌دمی نو بر چهره‌ام

I’ll never let it go again
و هرگز نخواهم گذاشت دوباره از دست برود



Touch grasping hands
دست‌های گیرنده را لمس کنید

Crawling up from the ground
که از زمین خزیده بالا می‌آید

Sights on the sky,
چشمانش به سوی آسمان است

A new day breaks
روزی نو طلوع می‌کند

It lights the way
راه را روشن می‌کند

A new day breaks
روزی نو طلوع می‌کند

It lights the way
و مسیر را روشن می‌سازد

نسخه Original Soundtrack (کیفیت 320 kbps)

نسخه کامل GameRip (کیفیت 320 kbps)


پخش آنلاین Through the Darkness (با کیفیت 320)

42
Mahsa
نویسنده و تحلیل‌گر بازی های ویدیویی، بخصوص ترسناک 👻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

62 نظر

  • Z
    Zargol 11 خرداد 1405
    سلام خسته نباشید .از تیم خوب دارک گیم واقعا یک خسته نباشید میگم ب شما و مخصوصا گرداورنده عزیز مهسا
    پارت ۳ سوندترک مثل اینکه مشکل داره با فقط بزای من دانلود نمیشه؟
    • Mahsa
      Mahsa 11 خرداد 1405
      سلام ممنونم ❤️ سلامت باشی
      نه مشکلی نداره من الان تست کردم مجدد
      مجدد تست کنین
  • Z
    Zahra 10 خرداد 1405
    سلام وقت بخیر ممنون بابت قرار دادن فایل ها. در بخش راکون سیتی وقتی وارد پلیس R.P.D میشدیم یه موسیقی پس زمینه ای پخش میشد میشه راهنمایی کنید اسم موسیقیش چیه؟ نتونستم پیداش کنم.
    • Mahsa
      Mahsa 10 خرداد 1405
      سلام زهرا جان. خواهش میکنم. آلبوم Original Soundtrack، اسم ترک 23.Memories.mp3
  • A
    Arshia 04 خرداد 1405
    موسیقی که دقیقا رو منوی بازی پلی میشه اطلاع دارین کدومه دقیقا شبیه به through the darkness میمونه ولی آروم
    • DarxGame
      DarxGame 04 خرداد 1405
      نسخه GameRip رو اگر دانلود کنین این ترک هست: Resident Evil Requiem – GameRip [359384218]
  • H
    Hossein 30 اردیبهشت 1405
    سلام کسی می‌دونه اسم قطعه ای که برای دومین بار ، لیان رو پلی میدیم ( موقعی که لیان به رودز هیل می‌ره و از ماشینش پیاده میشه اونجا ) چیه ؟
    منظورم موقع فایت با اره برقی نیست.
  • S
    sX_Shayan_Xs 23 اردیبهشت 1405
    سلام
    نسخه GameRip آهنگ ها پارت سوم سومین آهنگ با کد 878497433 مال کدوم قسمت بازی هست یادم نمیاد اگه کمک کنید ممنون میشم
    نت ندارم تو یوتوب نگاه کنم
    • Bahman
      Bahman 23 اردیبهشت 1405
      لحظه‌ی ورود دکتری که اره برقی داره و مبارزه لیان تو اون قسمت
      • S
        sX_Shayan_Xs 23 اردیبهشت 1405
        ممنون
  • ن
    ناصر 13 اردیبهشت 1405
    1
    3
    ممنون بابت game rip. کل اینترنت رو زیر و رو کردم فقط سایت شما گذاشت آخر سر
    • بهمن
      بهمن 13 اردیبهشت 1405
      خواهش میکنم ناصر جان
  • ع
    علی 10 اردیبهشت 1405
    سلام تم hunk نبود داخلش
    • DarxGame
      DarxGame 13 اردیبهشت 1405
      نسخه‌ی گیم ریپ رو دانلود کنید آپدیت شد
  • C
    Crazycode 07 اردیبهشت 1405
    0
    0
    سلام، تم سانگ hunk رو کی قرار میدید؟ توی البوم نبود
    • بهمن
      بهمن 07 اردیبهشت 1405
      سلام دوست عزیز. توی نسخه بعدی GameRip قطعا هست. به زودی.
  • A
    Amirhossein 29 فروردین 1405
    به شدت منتظر نسخه بعدی GameRip هستم
    هر روز سایت رو چک میکنم
    بعد GameRip جوری فن شما شدم ، هرکی رو میبینم ، این سایت رو معرفی میکنم
    به امید ورژن بعدی Gamerip
    • DarxGame
      DarxGame 30 فروردین 1405
      ممنون از لطفت امیرحسین جان. حتما روش کار میکنیم تا بتونیم ورژن بعدی رو هم منتشر کنیم.