بعد از معرفی بازسازی Resident Evil: Code Veronica جامعهی طرفداران این فرنچایز به شدت هیجان زده و مشتاق هستند تا بار دیگر بعد از 26 سال همراه با Claire و Chris وارد جزیره راکفورت شوند و با دوقلوهای Ashford مقابله کنند، اما این هیجان به همینجا ختم نمیشود، یکی از طرفداران خلاق یک ماد برای نسخهی اورجینال این بازی محبوب توسعه داده که میتوانید این بازی را با دوربین مدرن (پشت-شانه) تجربه کنید، علاوه بر این قابلیت تجربهی این بازی بصورت اول شخص هم امکان پذیر است.
این ماد بر روی نسخهی PS2 و GameCube این بازی قابل نصب است و با استفاده از شبیه سازهای PCSX2 یا Dolphin و با دانلود بازی با ورژن GCDE08 برای گیمکیوب یا SLUS-20184 برای PS2 از تجربهی مجدد آن لذت ببرید.
آموزش و راهنمای کامل نصب این ماد در وب سایت سازنده موجود است. در صورت نیاز به کمک یا سوال میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید.


دیدگاهتان را بنویسید