Keiichiro Toyama، کارگردان معروف سری Silent Hill و بنیانگذار استودیوی Bokeh Game Studios، در مصاحبهای با Famitsu اعلام کرد که در حال ساخت بازی جدیدی است — اما برخلاف حدسها، این پروژه ادامهای برای بازی اکشن–وحشت Slitterhead نیست.
در خلال نمایشگاهی هنری مرتبط با Slitterhead، Toyama صراحتاً بیان کرد که فروش این بازی در سال ۲۰۲۴ «آنچنان که انتظار داشتند» نیست، اما توانست جایگاه یک اثر کالت را بین علاقهمندان پیدا کند. او گفت:
«ناهماهنگی ژانری (بین اکشن و وحشت) شاید باعث شد مخاطب خاصتری داشته باشد.»
با این وجود، هدف تیم Bokeh تنها موفقیت تجاری نبود، بلکه اولویت اصلیشان ارائه هویت خلاقانه بود که در ساخت اثر مستقل و عدم وابستگی به یک کمپانی AAA تحقق یافت.
Toyama تأکید کرد که استودیو در فاز ابتدایی توسعه پروژه بعدی قرار دارد و این اولین گام برای ارج نهادن به گونههای متنوع و ایدههای نسل جوان است. او از گزینههای سبک سبکتر و متنوع سخن گفت:
«ما میخواستیم این استودیو جایی باشد برای امتحان کردن ایدههای مختلف، حتی سبکهای نهچندان جدی.»
همچنین Toyama اشاره کرد که با گذر عمر، زمان انتقال مسئولیتها و تربیت جایگزینی مناسب در تیم نیز فرا رسیده است.
Toyama این ایده را مطرح کرد که میخواهد دید بلندمدت برای Bokeh تعریف کند، «چه از لحاظ دغدغههای ژانری، چه نسل جدید توسعهدهندگان.» در پایان مصاحبه گفت:
«ما اکنون در ابتدای مسیریم و باید ثابت کنیم که برای اجرای این هدف آمادگی داریم. در آینده اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.»
در نهایت، این خبر نویدبخش شروع مرحله تازهای برای Keiichiro Toyama و بکر گیم است، جایی که خلاقیت بدون قید و بند سبکهای پیشین آزادانه شکوفا خواهد شد. منتظر جزئیات بیشتری باشید؛ مسیر جدیدی آغاز شده است.