طی ماههای گذشته، Resident Evil Requiem زیر ذرهبین شایعات فراوان بوده است. در مرکز بیشتر این گمانهزنیها، لئون قرار داشت و بسیاری بازگشت او را قطعی میدانستند؛ اما یک چهره مرموز با شنل در تریلرهای اولیه هم باعث بحثهای داغی میان طرفداران شد.
کوشی ناکانیشی، کارگردان Resident Evil Requiem، در مصاحبهای اختصاصی با TheGamer در نمایشگاه توکیو گیم شو، برای پایان دادن به این شایعات سرنخی ارائه کرد.
نه؛ این شخصیت کریس، وسکر یا ایتن نیست
وقتی از ناکانیشی و تهیهکننده ماساتا کومازاوا درباره هویت این فرد مرموز و سایر دشمنان بازی سؤال شد، آنها مودبانه از افشای جزئیات بیشتر خودداری کردند، اما اشاره کردند که لوگوی شرکت آمبرلا در تریلرها حضور داشته است.
کومازاوا گفت: «گاهی مردم با ما صحبت میکنند و انگار شایعات و نظریهها از قبل تأیید شده است. دوست دارم همه کمی آرام باشند—آنچه تاکنون نشان دادهایم تمام چیزی است که فعلاً میتوانیم بگوییم. مردم از ما دلخور میشوند، چون حتی اگر ما وعده نداده باشیم، شایعات آنقدر فراگیر شده که بسیاری باورش کردهاند.»
گفتوگو دوباره به شخصیت شنلپوش بازگشت. ناکانیشی توضیح داد:
«همه مطمئناند که این شخصیت باید یکی از چهرههای قدیمی باشد، اما ما همیشه نمیخواهیم فقط روی بازگشت غافلگیرکننده کاراکترها تکیه کنیم. میتوانم تأیید کنم که این فرد، شخصیتی تازه است؛ کاراکتری که برای همین داستان خلق شده. امیدوارم این موضوع نشان دهد که ما چطور به روایت بازی نزدیک میشویم.»
ناکانیـشی و کومازاوا پیشتر هم اشاره کرده بودند که بازی قرار نیست صرفاً به «فَنسِرویس» متکی باشد و میخواهند عنوانی بسازند که برای تازهواردها و طرفداران قدیمی به یک اندازه قابلدسترس باشد. این تصمیم درباره شخصیت شنلپوش نمونه روشنی از همین رویکرد است.
مصاحبه کامل TheGamer با تیم سازنده بهزودی منتشر میشود و شامل بحث درباره شایعات، بازگشت به راکون سیتی و درسهایی است که کپکام از Resident Evil 5 و 6 گرفته است.