افشای جزئیات تازه از Resident Evil Requiem
اخبار بازی

افشای جزئیات تازه از Resident Evil Requiem

این روزها طرفداران Resident Evil بیش از هر زمان دیگری چشم‌انتظار نسخه‌ی نهم این فرنچایز هستند و اکنون، افشاگر مشهور دنیای بازی‌ها Dusk Golem (AestheticGamer) در پاسخ به مجموعه‌ای از پرسش‌ها در توییتر، اطلاعات تازه و هیجان‌انگیزی از Resident Evil Requiem (RE9) و چند پروژه‌ی دیگر کپ‌کام فاش کرده است.

بازی تقریباً به مرحله‌ی نهایی تولید رسیده

در پاسخ به سؤالی درباره‌ی احتمال تأخیر بازی، Dusk Golem اعلام کرد:

«مگر اتفاق غیرمنتظره‌ای مثل یک فاجعه طبیعی بزرگ در ژاپن رخ دهد، Resident Evil Requiem تأخیر نخواهد خورد. بازی تقریباً به مرحله‌ی Gold رسیده و کپ‌کام امروزه تنها زمانی تاریخ انتشار اعلام می‌کند که کاملاً مطمئن باشد.»

اعتمادبه‌نفس بی‌سابقه کپ‌کام

او تأکید کرد کپ‌کام به‌شدت به کیفیت RE9 اطمینان دارد:

«کپ‌کام در این پروژه چالشی جدی برای خودش ایجاد کرده تا نسخه‌ای واقعاً “شگفت‌انگیز” از رزیدنت اویل بسازد. هدف این است که RE9 بهترین نسخه‌ی اصلی از زمان Resident Evil 4 باشد.»

تمرکز کامل روی Requiem، اما جزئیات Code Veronica Remake فاش شد

Dusk Golem فاش کرد که اطلاعات بیشتری از Resident Evil Code Veronica Remake نسبت به RE9 در اختیار دارد:

«می‌توانم صدها جزئیات از Code Veronica Remake بگویم، اما درباره‌ی RE9 شاید نصف آن را بدانم. طبق برنامه، Code Veronica برای سال ۲۰۲۷ و Resident Evil 0 Remake برای سال ۲۰۲۸ برنامه‌ریزی شده‌اند.»

او اشاره کرد که نسخه‌ی جدید Code Veronica شامل موتورسواری کلر، محیط‌های نیمه‌باز در جزیره‌ی Rockfort، و نقش پررنگ‌تر وسکر و سازمان H.C.F خواهد بود.

ساختار شبه جهان‌باز، اما نه کاملاً Open World

در پاسخ به سؤالی درباره‌ی طراحی نقشه‌ی بازی، Dusk Golem گفت:

«Resident Evil Requiem کاملاً جهان‌باز نیست، اما دارای چند منطقه‌ی بسیار بزرگ و اختیاری است — بزرگ‌ترین در کل سری. تیم کپ‌کام آگاهانه تصمیم گرفت از Open World واقعی صرف‌نظر کند چون موتور RE Engine هنوز برای آن آماده نیست.»

نسخه‌ی PS4 همچنان در دست ساخت است

به گفته‌ی او:

«پورت PS4 در اوایل امسال در دست ساخت بود و احتمالاً بعد از عرضه‌ی نسخه‌های نسل جدید منتشر می‌شود. ممکن است فقط دیجیتالی باشد، اما لغو نشده است چون کپ‌کام می‌داند هنوز بسیاری از بازیکنان از PS4 استفاده می‌کنند.»

مخفی‌کاری در بازاریابی؛ دلیلی برای تأخیر نمایش‌ها

در پاسخ به انتقاد بازیکنان از نبود تریلرهای تازه، Dusk Golem توضیح داد:

«کپ‌کام عمداً ساکت مانده چون به برند Resident Evil و قدرت تبلیغ در زمان عرضه اطمینان دارد. آن‌ها بخش کوچکی از بازی را برای ماه‌ها نشان داده‌اند تا غافلگیری‌ها حفظ شود.»

هویت Big Mama و رابطه‌ی او با Grace

وقتی از او پرسیده شد آیا زودتر از موعد هویت Big Mama را فاش کرده، پاسخ داد:

«بله، در نگاه به گذشته شاید زود بود. ولی در خود بازی Grace خیلی زود متوجه می‌شود که Big Mama همان Alyssa Ashcroft است. این بخش از داستان راز بزرگی نیست.»

درباره‌ی حضور Leon Kennedy و تعادل اکشن و ترس

او تأیید کرد لئون در بازی حضور دارد اما هنوز در تریلرها دیده نشده:

«فکر می‌کنم بخش‌های مربوط به لئون هنوز زمان مناسبی برای نمایش ندارند. بازی از دو زاویه‌ی متفاوت روایت می‌شود:

قسمت Grace شبیه RE2 با تمرکز بر ترس و اکتشاف است، و بخش Leon حالت اکشن‌تری دارد ولی از RE4 هم تاریک‌تر و روانی‌تر خواهد بود.»

تعادل اکشن و وحشت در Resident Evil Requiem

به گفته‌ی Dusk Golem:

«RE9 از نظر میزان ترس کمتر از RE7 اما بیشتر از RE4 و Village است. تعادلی شبیه به RE2 دارد، با نوسان بین بخش‌های اکشن طولانی و بخش‌های ترسناک و روان‌شناختی.»

تمرکز بر شخصیت‌های تازه

در پایان او گفت:

«برای من مهم نیست چه شخصیتی در بازی حضور دارد؛ فقط می‌خواهم بازی خوبی ببینم. از شخصیت‌های جدیدی مثل Grace یا Ethan استقبال می‌کنم چون زوایای تازه‌ای به داستان اضافه می‌کنند.»

0
0
Avatar
بهمن هستم! همین :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *