لو رفتن پروژه‌های جدید Bloober Team و معرفی Silent Hill: Townfall
اخبار بازی

لو رفتن پروژه‌های جدید Bloober Team و معرفی Silent Hill: Townfall

استودیوی Bloober Team که این روزها نامش بیش از هر زمان دیگری با سری Silent Hill گره خورده، طبق گزارش منتشرشده توسط منبع Biohazard Ultimate در حال توسعه‌ی چندین پروژه‌ی بزرگ است. این خبر نه تنها آینده‌ی ریمیک‌های موردانتظار سایلنت هیل را روشن‌تر می‌کند، بلکه از گسترش فعالیت‌های بلوبر در زمینه‌ی آی‌پی‌های تازه نیز پرده برمی‌دارد.

ریمیک‌های Silent Hill 1 و Silent Hill 3 در راه هستند

طبق این گزارش، بازسازی کامل Silent Hill 1 برای سال ۲۰۲۷ برنامه‌ریزی شده و کمی بعد از آن، نسخه‌ی ریمیک Silent Hill 3 نیز در سال ۲۰۲۸ عرضه خواهد شد. این دو پروژه به نوعی ستون اصلی فعالیت‌های آینده‌ی بلوبر را تشکیل می‌دهند و نشان می‌دهند که بازگشت به ریشه‌های کلاسیک سری، همچنان یکی از اولویت‌های اصلی این استودیو است.

پروژه‌های فرعی و آی‌پی‌های تازه

علاوه بر این دو ریمیک بزرگ، بلوبر روی عنوان Cronos (یک داستان موازی در دنیای وحشت) نیز کار می‌کند که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. همچنین خبرها حاکی از آن است که یک بازی کاملاً جدید از دنیای Silent Hill نیز در حال ساخت است. در کنار این عناوین، استودیو دو آی‌پی ناشناخته و تازه را نیز در برنامه‌های خود دارد تا ترکیبی از بازآفرینی میراث قدیمی و ارائه‌ی تجربه‌های نوین را به طرفداران عرضه کند.

Silent Hill: Townfall – تجربه‌ای متفاوت در سال ۲۰۲۶

به موازات این خبرها، یک لیک جداگانه به پروژه‌ی Silent Hill: Townfall اشاره دارد که قرار است در سال ۲۰۲۶ منتشر شود. این عنوان ساختاری اپیزودیک خواهد داشت و شامل چند داستان کوتاه می‌شود. تمرکز اصلی روایت بر ارواح و گذشته‌ی تاریک یک شهر است، به‌ویژه روح‌هایی که ساحلی کوچک در نزدیکی شهر را تسخیر کرده‌اند. چنین ایده‌ای می‌تواند حال‌وهوایی متفاوت نسبت به نسخه‌های اصلی ارائه دهد و بُعدی تازه از دنیای سایلنت هیل را پیش روی بازیکنان قرار دهد.

جمع‌بندی

با توجه به حجم عظیم پروژه‌هایی که Bloober Team در دست دارد، می‌توان گفت سال‌های پیش‌رو برای طرفداران وحشت روان‌شناختی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. بازسازی نسخه‌های کلاسیک، معرفی آی‌پی‌های جدید و تجربه‌های متفاوتی مثل Townfall، همگی نشان می‌دهند که سایلنت هیل قرار است دوباره به یکی از اصلی‌ترین قطب‌های ژانر وحشت در صنعت بازی تبدیل شود.

پدرام هستم، علاقمند به بازی و فیلم های ژانر وحشت، طرفدار فرانچایز "رزیدنت ایول" و یک برنامه نویس عاشقِ موسیقی! که وقتی بیکار میشه گیم میزنه!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *