استودیوی Trigger Happy Interactive و ناشر Apogee Entertainment امروز اعلام کردند که عنوان تکنفرهی روانشناسانهی Total Chaos که پیشتر برای عرضه در ۲۴ جولای ۲۰۲۵ (۲ تیر ۱۴۰۴) در نظر گرفته شده بود، برای فصل چهارم سال ۲۰۲۵ (Q4 2025) به تعویق افتاده است. با اینکه تاریخ جدید هنوز تعیین نشده، توسعهدهندگان میگویند این زمان اضافی برای تقویت اتمسفر بازی ضروری است.
صحبتهای سازنده: «هر سایه، هر صدا، معنایی دارد»
سام پربل (Sam Prebble)، کارگردان و بنیانگذار Trigger Happy Interactive، در بیانیهای گفته:
«Total Chaos تنها یک بازی نیست، بلکه یک فرورفتن شخصیست. هر سایه، هر صدا، هر سکوت معنایی دارد. این تاخیر به ما فرصت میدهد تا سفر در Fort Oasis را بهگونهای طراحی کنیم که گیمر پس از خروج، تغییر یافته باشد.»
این بازی در Fort Oasis جریان دارد: یک جزیره متروکه با معدنهای تاریک و محیطی پر از ترس، توهم، و موجودات عجیب. بازیکن نقش مأمور گارد ساحلی را دارد که با کمک تنها یک بیسیم باید بقای خود را حفظ کرده و حقیقت پشت کابوس جزیره را کشف کند .
عناصر کلیدی گیمپلی
- ادغام منابع محدود، ساختِ ابزار و مدیریت سلامت روان
- نبرد ترکیبی با گلوله، اشیای سرد و ضربهای و هوش مصنوعی دشمنان که رفتارشان را با حرکات شما تطبیق میدهند
- روایت محیطی قدرتمند از طریق یادداشتها، تصاویر مخفی و مکانیزم «انکار واقعیت» با گرافیک تاریک و نورپردازی متحرک
- سیستم «جنون (Madness)» که تعادل ذهن قهرمان را تحت تأثیر قرار میدهد و با توهم و تغییر شکل محیط شما را به چالش میکشد
دموی رایگان و پشتیبانی VR
یک دموی رایگان Total Chaos هماکنون در Steam Next Fest در دسترس است تا بازیکنان بتوانند پیش از عرضه بررسی اولیهای انجام دهند . همچنین نسخهای مخصوص واقعیت مجازی (VR Edition) در زمان عرضه یا بلافاصله پس از آن منتشر خواهد شد. این تعویق، اگرچه چندماه طول میکشد، اما نویدبخش تجربهای غنیتر و عمیقتر است؛ جایی که Fort Oasis از یک محیط ترسناک ساده فراتر میرود و تبدیل به بحرانی ذهنی میشود که ترکیب بهتری از استرس، بقا و داستان را ارائه میدهد.